Saturday, April 14, 2007

tron live



Link posudjen sa Ladytron ne-oficijelnog foruma
Vrlo poznata emisija Morning Becomes Elclectic, radija KCRW, u 2006. je u jednom mahu ugostila Ladytronce.
Nesto manje od 40 minuta druzenja uz muziku uzivo, i hitove International Dateline, Destroy everything you touch, High Rise...
(Hvala jednom useru sa foruma koji je postavio ovo kao jedan fajl, u mp3 formatu - dok sam ja imao istu sessiju isjecenu u wma formatu)



Link -
http://rapidshare.com/files/23506280/ladytron_kcrw.rar


svega 25 i kusur megabajta, bitrate malo low, ali kvalitet zvuka je odlican.


Ja nista vise ne komentarisem, sve sto se moze naci, skinuti i kupiti od njih meni predstavlja dragocjenost. Pa ko voli... :)

10 comments:

ves said...
This comment has been removed by the author.
- said...

drugar je pocetkom februara isao na LT u Budimpestu..po njegovim recima, bilo je neverovatno lepo :] (sto je i ocekivano)

Ivan said...

(ne moraTE brisat komentare) :D

vjerujem mu vesna, oni iz kocerta u koncert prave evoluciju :D

mogu mislit kakav bi sad dozilvljaj bio u odnosu na onaj koncert 005 na exitu... :)

- said...

pa bas to, kaze da su se jako uigrali, tj da sve zvuci bolje, al da su i dalje Elena i Mira stidljive :]

Ivan said...

imam osjecaj da cemo u 007 ponoviti iskustvo sa koncertom (tj. necemo ponoviti nego novo prozivjeti, jel da) :p

- said...

cek, ti to znas nesto sta ja ne znam oko Ladytron?? :]

Ivan said...

ne znam, ali imam osjecaj duga je 2007. nesto mora da iskrsne :-*

- said...

"nista se ne mora, sem da se umre i slusha moja majka"
-- ja.

:]

Ivan said...

to jes tacno ali ipak daaj malo optimizma kad je ova tema u pitanju :P

- said...

ocu - evo zmurim i stiskam prstima, trudim se jako :]

:*