Wednesday, March 21, 2007

604, Belgian Teachers & The Cosmonauts...

a sentence about your web site

Ne tako davne 1998. su se okupili, a 2001. izdali svoj prvi album.
Nema potrebe previse pricati o njima, oni su prica za sebe.

Za sve one koji mozda posjete ovaj blog, a nisu preslusali materijal Ladytrona, linkovi za prva dva albuma 604 i Light And Magic su tu. Ipak, iako sva tri albuma podjednako volim (ukljucujici i EP-ove, kao i Extended Play iz 2006. na kom su b-sides), album iz 2005. koji ih je konacno proslavio kao snazan bend koji kombinuje elektronske i rock instrumente, je Witching Hour. Posebnu snagu bend posjeduje sto na svakoj svirci sve svoje pjesme svira, ne koristi semplove.

Za one koji ne znaju LT sacinjavaju

Helen Marnie [Glasgow, Scotland]
Mira Aroyo [Sofia, Bulgaria]
Daniel Hunt [Liverpool, England]
Reuben Wu [Liverpool, England]



http://www.sendspace.com/file/8uta3d




http://www.filefactory.com/dlf/f/b1599e/b/9/h/c3fef40aa3bb367b/j/1174433969


Uzivajte! Moja preporuka je da nakon presluvanja ova dva albuma se predje na Witching Hour album i Live Bootlegs koji ce opravdati moju izjavu o pravom sviranju njihove muzike uzivo!

2 comments:

- said...

wow pa zapocheo si sa mojom pesmom ;] fino fino :* auf sta uradi taj lejditron od nas..bas sam danas, ucim u biblioteci malo, uzivala uz turn it on, weekend, tron, playgirl (posto sam pustila ceo mp3 na random)

;]

Ivan said...

:) da zbilja stvarno sto radi od nas..ono ne da ni jedan bozji dan da prodje da ne pocujemo bar 5 pjesama :)

:*